Biznes
- Szczegóły
- Dawid

Bez względu na to, jak zautomatyzowane staną się sieci handlowe, pracownicy sklepu zawsze będą wartościową częścią procesu zakupowego. Muszą jednak czuć się doceniani, zwłaszcza biorąc pod uwagę presję, z którą muszą się zmierzyć, żeby zadowolić klientów zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i e-commerce. Z dodatkowym wsparciem i udogodnieniami mogą stawić czoła wypaleniu i zmęczeniu, które z pewnością wpływa na zakłócenie działalności detalicznej, realizację głównych zadań i inicjatyw oraz doprowadza do pogorszenia się doświadczenia klienta sklepu.
Czytaj więcej: W jaki sposób kierownicy sklepów mogą lepiej odpowiadać na potrzeby pracowników
- Szczegóły
- Dawid

Na początku warto określić, czym jest reklama displayowa. Jest to więc forma reklamy graficznej. Może być ona wyświetlana na różnych urządzeniach np. komputerach, telefonach, tabletach. Główną korzyścią z wykorzystania reklamy displayowej jest łatwa i szybka promocja marki. A co za tym idzie - zdobycie potencjalnych Klientów.
Czytaj więcej: Poznaj korzyści z wykorzystania reklamy displayowej.
- Szczegóły
- Dawid

Pandemia koronawirusa wywróciła do góry nogami wiele biznesów. Firmy z praktycznie każdej branży musiały szybko dostosować się do zupełnie nowej rzeczywistości, związanej ze sporym rygorem sanitarnym. Zmiany dotknęły także sektor noclegowy.
- Szczegóły
- Dawid

Filiżanki, breloki, t-shirty, pióra i tego typu gadżety ozdobione marką firmy stanowią jeden ze sposobów reklamowania firm. Jest to jedną ze sprzedażowych praktyk psychologicznych. Celem tego typu prezentu jest spowodowanie poczucia wdzięczności w odbiorcy. Poza oczywistym wywołaniem pozytywnego skojarzenia stworzyć ma ochotę dania coś w zamian obdarowującemu. Dzięki takiemu mechanizmowi logo oraz nazwa marki zapadają w pamięć przyszłym nabywcom.
- Szczegóły
- Dawid