Assign modules on offcanvas module position to make them visible in the sidebar.

Categories

Testimonials

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Sandro Rosell
FC Barcelona President

Biznes

raquel martinez sqm0ss0htzw unsplash
Konsumenci, którzy wzięli udział w badaniu stwierdzili, że ich największe obawy dotyczące bezpieczeństwa żywności obejmują nawyki higieniczne pracowników punktów gastronomicznych, choroby związane z pokarmami oraz spowodowane zanieczyszczoną żywnością, a także wycofywanie z półek sklepowych produktów w wyniku wykrycia nieprawidłowości. Konsumenci okazują się zwykle bezlitośni, gdy osobiście doświadczają nieprzyjemności związanych z żywnością – ok. 60 proc. z nich deklaruje, że nigdy nie odwiedziłoby ponownie restauracji, w których nabawiliby się dolegliwości pokarmowych lub doświadczyli zatrucia. Ponad 80 proc. biorących w badaniu klientów jest zdania, że firmy odgrywają znaczącą rolę we wdrażaniu standardów bezpieczeństwa żywności oraz mają obowiązek zapewnić bezpieczny obrót produktami żywnościowymi. Dla większości konsumentów (70 proc.) ważna jest wiedza na temat sposobu wytwarzania i przygotowywania spożywanej przez nich żywności, 69 proc. respondentów stwierdziła, że ważne jest również skąd żywność pochodzi. 

Spadek obrotów, masowe zwolnienia lekarskie, konieczność cięcia kosztów, poszukiwanie oszczędności – pandemia koronawirusa niejeden biznes i niejednego managera wystawia na niezwykle trudną próbę. Czy w ogóle da się wyjść z tej sytuacji obronną ręką? Jak tego dokonać? Na ten temat rozmawiamy z Andrzejem Majewskim, dyrektorem fabryki Cedo, która pomimo niełatwego okresu właśnie prowadzi rekrutacje na kilkadziesiąt różnych stanowisk.

brażna w czasie covidGuy Yehiav, General Manager i Wiceprezes Spółki Zebra Analytics należącej do Zebra Technologies: W branży sprzedaży detalicznej coraz większą popularność zyskuje koncept zrównoważonego rozwoju. Organizacje zajmujące się produktami żywnościowymi oraz dobrami szybko zbywalnymi szczególnie interesują się zjawiskiem zrównoważonego wzrostu, a to ze względu na stale rosnącą społeczną świadomość takich kwestii jak marnowanie żywności, ślady węglowe czy ekologia w ogóle.

KiK

Jeszcze kilka miesięcy temu wiele mówiło się o społecznych centrach handlowych, które nie tylko dawały możliwość zrobienia zakupów, ale dbały także o naszą rozrywkę, pozwalały ciekawie spędzić czas. Czy w „erze pocovidowej” ten trend zostanie podtrzymany? Czy sami najemcy wciąż będą wybierali takie przestrzenie na lokalizacje swoich sklepów? O tym rozmawiamy z Robertem Boguszewskim, dyrektorem generalnym sieci KiK, która wkrótce osiągnie w Polsce liczbę 350 sklepów i zapowiada dalszy rozwój.

Ruch posiada fundusze, aby spłacić wierzycieli, tak zostaliśmy poinformowani przez portal Wirtualnemedia.pl. Środki przekazane zostały przez nowego inwestora PKN Orlen. Dzięki temu Ruch zaczął rozsyłać do wszystkich wydawców informacje, które dotyczą realizacji porozumień układowych.