Wieczór panieński to niezapomniana tradycja przedślubna, którą warto zorganizować w sposób, który na zawsze pozostanie w pamięci. W jaki sposób…
Read moreDziałania w erze postcovidowej – plany marki KiK
- Szczegóły
- Anna Mrówka
Jeszcze kilka miesięcy temu wiele mówiło się o społecznych centrach handlowych, które nie tylko dawały możliwość zrobienia zakupów, ale dbały także o naszą rozrywkę, pozwalały ciekawie spędzić czas. Czy w „erze pocovidowej” ten trend zostanie podtrzymany? Czy sami najemcy wciąż będą wybierali takie przestrzenie na lokalizacje swoich sklepów? O tym rozmawiamy z Robertem Boguszewskim, dyrektorem generalnym sieci KiK, która wkrótce osiągnie w Polsce liczbę 350 sklepów i zapowiada dalszy rozwój.
Czytaj więcej: Działania w erze postcovidowej – plany marki KiK
Jak zaawansowane narzędzia analityczne mogą wspomóc zrównoważony rozwój branży spożywczej.
- Szczegóły
- Piotr Wanicki
Guy Yehiav, General Manager i Wiceprezes Spółki Zebra Analytics należącej do Zebra Technologies: W branży sprzedaży detalicznej coraz większą popularność zyskuje koncept zrównoważonego rozwoju. Organizacje zajmujące się produktami żywnościowymi oraz dobrami szybko zbywalnymi szczególnie interesują się zjawiskiem zrównoważonego wzrostu, a to ze względu na stale rosnącą społeczną świadomość takich kwestii jak marnowanie żywności, ślady węglowe czy ekologia w ogóle.